Binnen 2 werkdagen na goedkeuring van je aanvraag kun je het geld op je rekening verwachten o.v.v. Scoupy.


Let op: SCOUPY gebruikt tegenwoordig twee rekeningen voor het uitbetalen van cashback acties. Heb je meer dan één cashback aanvraag ingediend, dan kan het voorkomen dat de betaling uit twee transacties bestaat.


Heb je het geld niet teruggekregen? Controleer dan eerst of je van ons per e-mail een ontvangstbevestiging van de aanvraag of een afwijzing van de aanvraag hebt ontvangen. Cashback echt niet ontvangen? Stuur dan een e-mail met daarin jouw e-mailadres en vraag naar klantenservice@scoupy.com.


Let op: Geef je een onjuist e-mailadres op bij je registratie of cashback-aanvraag, dan zul je nooit e-mails van ons ontvangen en word je ook niet op de hoogte gehouden over de status van je cashback-aanvraag. Je e-mailadres kun je zien en/of wijzigen in je account.