Zodra je een cashback-aanvraag hebt ingediend, ontvang je één uur later een bevestigingsmail. Je ontvangt de bevestigingsmail niet direct omdat Scoupy-gebruikers vaak binnen korte tijd meerdere cashback-aanvragen insturen. Wij vatten deze samen in één bericht dat na een uur verstuurd wordt. 


Ook kan het voorkomen dat de e-mail van SCOUPY als spam of junkmail aangeduid wordt. Check daarom eerst je mailbox met ongewenste mail om er zeker van te zijn dat de bevestiging hier niet in terecht is gekomen. 


Mocht je toch twijfelen, stuur dan een bericht naar klantenservice@scoupy.com. Wij controleren dan of al je cashback-aanvragen bij ons zijn binnengekomen.

Tip: Wanneer je de app of website gebruikt, kun je na het indienen van je cashback-aanvraag direct zien wat de status er van is. Kijk hiervoor bij 'Account'. Wanneer je op een aanvraag tikt, zie je niet alleen de status maar ook de kassabon die je hebt ingestuurd en kun je na uitbetaling een recensie achterlaten.