Dit kan te maken hebben met je internetverbinding. Wellicht is deze te langzaam om verbinding met onze server te maken.

Tip: Start je computer of je router opnieuw op.
Tip: Probeer op een andere manier verbinding met het internet te maken, bijvoorbeeld via WiFi. 


Bij indienen via onze website kan het zijn dat je een te oude versie van Internet Explorer gebruikt.

Tip: Probeer of het wel werkt in een andere webbrowser, zoals Google Crome, Firefox of update je huidige browser.

Daarnaast komt het voor dat foto's die gemaakt zijn in bepaalde fotobewerking-apps niet altijd verzonden kunnen worden in de Scoupy-app. 


Ook kan het zijn dat niet alle velden van het formulier met persoonlijke gegevens ingevuld zijn. Vul alle velden in en probeer het formulier opnieuw te verzenden.


Lukt het alsnog niet? 

Stuur dan een bericht naar klantenservice@scoupy.com en vermeld in je bericht in elk geval:

  • Omschrijving van het probleem met het liefst een printscreen van de foutmelding die je krijgt;
  • Welk soort systeem je gebruikt. Bijvoorbeeld een Windows computer of een Android telefoon;
  • De versie van je besturingssysteem.