In de actievoorwaarden van Super Simpel Sparen staat uitgelegd of spaardeals wel of niet geretourneerd kunnen worden.

Mocht je niet tevreden over je bestelling zijn en is het mogelijk om een spaardeal te retourneren, dan vragen we je om ons hiervan op de hoogte te stellen per e-mail of telefoon binnen 14 dagen na aankoop.


Wat is het retour adres?

Wij informeren je graag welk adres je het beste kan gebruiken. Neem contact met ons op via klantenservice@scoupy.com.

Vermeld hierbij in elk geval het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst.


Moet ik de retour kosten zelf betalen?

De kosten voor het terugsturen van de bestelling vergoeden wij alleen wanneer het product defect ontvangen is of wanneer er producten geleverd zijn anders dan het bestelde. Je dient je retour altijd op de goedkoopste wijze te verzenden. Is het product door ons verstuurd als brievenbuszending, dan dient je retour op dezelfde wijze teruggestuurd te worden. Past het product door de brievenbus? Gebruik dan een envelop met een postzegel.


Wat krijg ik terug betaald?

Een consument heeft het recht om het product te bekijken zoals deze in een fysieke winkel ook bekeken kan worden. Eventuele waarde vermindering door schade aan het product of de verpakking kunnen in mindering gebracht worden op het aankoopbedrag. Hierover informeren wij je over na ontvangst van de retour.


De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument inclusief verzendkosten. De kosten voor het retourneren van het bestelde product zijn voor eigen rekening, tenzij er een foutieve bestelling is geleverd. 


Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.


Wanneer krijg ik terug betaald?

Wij streven ernaar het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen te retourneren.