De vijf meest voorkomende vragen

Default solution folder, feel free to edit or delete it.

1. Hoe werkt Cashback met SCOUPY?
Op de website en in de gratis Scoupy-app vind je een up-to-date overzicht van de nieuwste Cashback-acties. Staan er in het overzicht van Cashback-acties pro...
Do, 25 Jan, 2018 at 11:06 AM
2. Kan ik mijn kassabon ook per e-mail of post versturen?
Het is helaas niet mogelijk om de kassabon per e-mail of per post naar ons toe te sturen. Wij kunnen jouw aanvraag alleen verwerken wanneer deze via de regu...
Za, 6 Jan, 2018 at 3:12 PM
3. Mijn kassabon is te lang voor de foto! Wat nu?
Geen zorgen! In de laatste versie van de Scoupy-app is het mogelijk meerdere foto's te maken bij het indienen van een cashback-aanvraag. Zo is geen kas...
Do, 25 Jan, 2018 at 11:16 AM
4. Oh jee, ik heb te weinig uitbetaald gekregen.
Wat vervelend dat je te weinig uitbetaald hebt gekregen. Wij berekenen de cashback over het daadwerkelijk betaalde bedrag. Heb je wellicht korting op het pr...
Za, 6 Jan, 2018 at 3:16 PM
5. Help! Mijn aanvraag is afgekeurd.
Wat vervelend dat jouw aanvraag is afgekeurd. We hebben je een e-mail gestuurd met daarin de afkeurreden. De coupon zal opnieuw worden vrijgegeven zodat je n...
Za, 6 Jan, 2018 at 3:18 PM