Update 3 januari 2023

Het blijkt dat bij een aantal klanten de bankkoppeling op actief in het account staat, maar toch niet blijkt te functioneren.

We hebben een app release gedaan, die dit zou moeten verhelpen. We vragen je in dat geval jouw app te updaten en de bankkoppeling te verlengen. Dat kan door te navigeren naar Instellingen >Bankkoppeling > Koppeling verlengen.
Dank je wel voor jouw medewerking!


Update 29 december 2022

Goed nieuws! De storing bij onze partner Tink is zo goed als volledig verholpen. Jouw koppeling kan weer verlengd worden bij praktische elke bank in Nederland. 

Let op: heb je een Rabobank rekening, dan zal het na het weekend mogelijk zijn om jouw koppeling te vernieuwen.


Alle aanvragen voor Winkelstraat cashback, zowel voor automatisch cashback als middels ingestuurde kassabonnen, worden vanaf vandaag weer gematcht en behandeld. De status in jouw account zal met terugwerkende kracht voor deze aanvragen wijzigen.

Mocht er na het weekend nog een transactie missen of een aanvraag van afgelopen week niet behandeld zijn, stuur dan een mail naar onze klantenservice. We helpen je dan graag persoonlijk verder.


Update 27 december 2022

Helaas is de storing nog gaande. Hierdoor kun je mogelijk jouw koppeling niet verlengen en blijven jouw aanvragen nog op 'in behandeling' staan. Onze verwachting is dat binnen enkele dagen de storing volledig verholpen zal zijn.

Dank je wel voor jouw geduld!


Update 23 december 2022
Er heeft een storing van meerdere dagen plaatsgevonden bij onze partner Tink, die de technische koppeling tussen jouw bank en het Scoupy-platform verzorgt.

Er wordt hard gewerkt om het (her)koppelen weer te laten werken. Zodra dit hersteld is, zal in de dagen daarna de matching van transacties en ingestuurde bonnen met terugwerkende kracht gedaan worden. Zodra jouw aanvragen behandeld zijn, wijzigt de status in jouw account.

Als er een update is, wordt deze hier gepubliceerd. Onze excuses voor het ongemak!